Conte Viu

Dilluns 13 de juny va tenir lloc a L’Aliança l’acte de cloenda del Conte Viu, un conte cooperatiu creat entre tots els centres educatius de Lliçà d’Amunt.

L’autora local Maite Mompart va iniciar el projecte a les escoles amb una sortida amb l’alumnat per conèixer l’antiga escola de Lliçà, que ara compleix 100 anys. Les escoles de primària van agafar el relleu i van ser les encarregades de l’escriptura creativa del conte. La Maite també va visitar els instituts de secundària i va mostrar materials d’alumnes dels anys 50. El nostre alumnat de 3r i l’alumnat de 4t de l’Institut de Lliçà d’Amunt van donar vida al conte amb les seves magnífiques il·lustracions. Per acabar, les escoles bressol del municipi van crear les guardes amb una magnífica composició feta amb xocolata.

A l’acte van assistir-hi, entre altres, membres de l’Ajuntament local, del Centre de Recursos Pedagògics del Vallès Oriental IV, de la biblioteca Can Oliveres, del Servei comarcal de català del Vallès Oriental, així com representants de tots els centres educatius amb l’alumnat participant, antics alumnes de l’antiga escola de Lliçà d’Amunt i la pròpia autora local Maite Mompart.

Us compartim algunes imatges de l’acte de l’Aliança.