Concurs Art Compromès

El concurs Art Compromès s’emmarca dins del Projecte de Drets Humans que l’alumnat de 3r ESO realitza a principis del tercer trimestre. L’objectiu principal és  conscienciar de la importància del rol que com a individus i col·lectiu  tenim dins d’un món en què és necessari vetllar pels drets humans i contribuir a construir una societat més solidària, crítica i compromesa.

L’alumnat va haver de triar qualsevol tema relacionat amb la vulneració dels drets humans i visualitzar aquest problema social amb tres productes finals: infografia, rap reivindicatiu i art compromès. En aquest darrer producte s’havia de dissenyar una imatge i un eslògan, i escollir entre tots els finalistes, un guanyador.

Avui us presentem l’obra guanyadora i els seus artistes!

L’obra s’ha estampat en una tirada de bosses del tipus Tote Bag per posar-les a la venda. La idea inicial era que el benefici de la venda anés destinat a l’entitat benèfica escollida pel grup guanyador. Arran de l’esclat de la guerra a Ucraïna, s’ha ofert també la possibilitat de donar-ho en benefici de la població ucraïnesa.