3r ESO – Fòrum Nando López

El passat dijous 3 de març els alumnes de 3r ESO van mantenir una entrevista telemàtica amb el Nando López, autor de “La edad de la Ira”, lectura prescriptiva del primer trimestre a la matèria de Llengua Castellana.

La novel·la, que arrenca amb un assassinat, tracta temes com la violència homòfoba, racista i masclista, la precarietat del sistema educatiu o la recerca d’identitat dels adolescents, temes vigents en l’actualitat malgrat que el llibre es va publicar el 2011.

L’autor, que es troba enguany en plena promoció de l’adaptació televisiva de la novel·la, va respondre les preguntes que els alumnes havien preparat amb anterioritat a classe. En primer lloc, ens va explicar l’emoció que sent perquè un dels seus treballs hagi aconseguit aquesta transcendència. També va desvelar les incògnites envers el final de la història, va parlar del seu protagonista, Marcos, amb el qual assegura sentir-se molt identificat, i va donar consells als estudiants sobre com afrontar el futur.

Per finalitzar, l’escriptor ens va avançar el seu pròxim projecte: la publicació de “El río de las primeras veces”.

Va ser una xerrada molt interessant i productiva!

Us compartim adreces relacionades amb el tema i també alguna imatge!!

@teenplanetlibros

@teenplanetlibro