VII Olimpíada atlètica 2n d’ESO

Tot a punt. Emoció. Nois i noies vestits amb samarreta blava o vermella es preparen per  viure la VII Olimpíada atlètica de 2n d’ESO.

Les pistes de Parets del Vallès ens esperen amb ganes. El confinament ens ha fet aturar moltes vivències que poc a poc tornem a reactivar i gaudir.

Les 8 proves atlètiques s’ han portat a terme amb èxit i bons resultats. Una bona coordinació entre alumnes, docents i entrenadors del Club d’ Atletisme Parets ho han fet possible. Hem rebut la visita de l’ Alex Sánchez, campió d’Espanya de llançament de javelina al 2015, que ens ha sorprès a tots amb la seva experiència.

L’Institut Hipàtia d’Alexandria no s’ ha quedat curt. Cal destacar la bona participació de tot l’ alumnat que ha lluitat amb esportivitat per superar-se i la implicació i estima mostrada per tots, en especial, a les tutores i tutor dels grups.

Entre les 8 actuacions atlètiques cal destacar a Natalia Nicasi, superant el rècord de 80m.ll amb una marca de 10.99s. Júlia Arbós que ha pujat 5 cops al pòdium, assolint nous rècords com; els 7.72m en llançament de pes, els 3.72m del salt de llargada i els espectaculars 1.30m en el salt d’ alçada. L’Edward Sierra ha pogut demostrar també el seu bon potencial per l’ Atletisme amb les 7 medalles aconseguides amb esforç.

Agrair també tot el suport d’Institut Hipàtia, Club Atletisme i Ajuntament de Parets, que ens permeten poder organitzar aquests esdeveniments esportius que, sens dubte, marquen positivament la vida dels nostres nois i noies a nivell educatiu.

Àmbit Educació Física

Us afegim una comparativa de cada edició amb les millors marques de les VII OLIMPÍADES ATLÈTIQUES.