Treball per projectes. Saber beure, saber viure

Els alumnes de 2n d’ESO han dut a terme el projecte Saber beure, saber viure. Al voltant del consum de l’alcohol, els nois i noies han fet un estudi en profunditat sobre les begudes alcohòliques, els seus efectes en la salut i en el cotext social i familiar. S’ha debatut sobre el fet de consumir begudes alchòliques com a ritual social i l’excès de consum.

La segona part del projecte donava llibertat als alumnes per desenvolupar un producte relacionat amb la temàtica i que els vingués de gust . Els resultats , que es van presentar en una fira, han estat excel·lents, han presentat expossicions, estadístiques, comparatives, han preparat còctels sense alcohol, han dissenyat un joc d’ordinador i han representat situacions de risc per saber com actuar-ne.

Enhorabona per la feina feta!!!!