Sortides de Tutoria

Avui dia 8 de setembre, segon dia lectiu, s’han dut a terme les sortides tutorials d’inici de curs amb l’alumnat de l’Hipàtia, per tal de fomentar des de bon començament la cohesió grupal. El dia ha resultat una mica esvaït i grisós però això ha ajudat a reduir la sensació de calor, encara persistent malgrat els pocs dies que li resten a l’estiu.

Cada nivell d’alumnat, juntament amb tutors, tutores i professorat acompanyant, ha tingut una destinació diferent. Així, l’alumnat de 2n ESO, ha realitzat l’excursió al castell de Burriac. Es tracta d’un castell medieval situat dalt d’un turó a 400 metres sobre el nivell del mar, a la localitat de Cabrera de Mar (Maresme). Molt a la vora del castell hi ha un antic poblat ibèric. A l’alumnat de 3r ESO no li ha calgut sortir del Vallès Oriental per poder arribar al seu destí: el santuari de Puigraciós i els cingles de Bertí. Aquest indret està format per un conjunt de cingleres i relleus que formen part de la serralada Prelitoral i que separen l’altiplà del Moianès de la depressió vallesana. Finalment, l’alumnat de 4rt ESO ha fet el cim! Concretament el cim del Turó de l’Home, que amb una altitud de més de 1.700 metres és la muntanya més alta del massís del Montseny, dins de la comarca del Vallès Oriental però amb vistes espectaculars vers les de la Selva i Osona.

Segur que la jornada ha estat ben atractívola i profitosa per a tothom,

Us compartim unes imatges ben encimbellades!