Seleccionats al Certamen de Lectura en veu alta

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat dijous, dia 11 de febrer, vam fer la selecció dels alumnes que participaran al Certamen de Lectura en veu alta que es farà a la Garriga el proper dimecres, 13 d’abril.

El certamen consta de diferents fases: la primera es realitza a l’aula i es treballen algunes tècniques de lectura (respiració, entonació, ritme, projecció de veu…) i s’escullen els millors de cada grup classe.

La segona fase és la de selecció dels participants al certamen de la zona (tercera fase o quarts de final).

Si el jurat selecciona algun dels nostres alumnes, es participarà a la quarta fase o semifinal en la qual hi ha l’alumnat escollit de la zona Maresme-Vallès Oriental i si se supera, es forma part de la cinquena fase o final amb tots els seleccionats del territori català.

Les categories del certamen per a l’alumnat de secundària són els corsaris (2n d’ESO) i la tropa de corsaris (3r i 4t d’ESO). Dins de la categoria dels corsaris, s’escull un/a alumne/a que llegirà el fragment escollit pels membres organitzadors del certamen i, en canvi, a la tropa de corsaris hi participen 3 alumnes.

Per a totes les categories hi ha unes lectures escollides tant per als quarts de final com per a la semifinal i la final: les d’enguany són en la categoria dels corsaris, Al teu rotllo de Flàvia Company i Dies feliços d’Àngel Burgas i en la categoria de la tropa de corsaris, Kamal i els alfabetistes d’Àngel Burgas i L’evolució de la Calpurnia Tate de Jacqueline Kelly.

La nostra selecció es va fer a la Biblioteca del centre i el jurat estava format per 6 persones: dues professores de llengua, el nostre conserge i 3 alumnes de 4t d’ESO. Veient les imatges, qui creieu que va guanyar?