Retrobem el TENES amb la bicicletada de 2n d’ESO

Aquest dijous, dia 12 de maig, tot l’alumnat de 2n d’ESO ens hem trobat a la plaça Catalunya per celebrar la pedalada dins el projecte RETROBEM EL TENES 2021. Alumnat i docents hem acabat d’ajustar les nostres bicicletes per iniciar la passejada en bicicleta fins a Bigues, just seguint pista forestal i corriols a tocar el Riu Tenes.

Les dues parades al Parc Can Font ens han permès recuperar energies ….sentir la natura pròxima amb aquesta primavera que ens ajuda a reavivar els sentits i sortir de les aules en aquest curs on tots tant ho necessitem. Tot ha anat d’allò més bé.

Al Pinar de la Riera, pels volts de les 13h, els ciclistes més cansats juntament amb part de   l’alumnat que no ha pogut pedalar, s’han quedat jugant i recuperant forces, mentre la resta del grup hem anat a conèixer el recorregut de la Duatló que fan a 4t d’ESO, que suposa uns 8km més fins a Lliçà de Vall, rodant també per pistes tranquil·les.

Tot ha anat sobre rodes. Hem gaudit junts de fer 27 km acompanyats d’un matí preciós.

Agraïm i felicitem un any més a tota la comunitat de l’Institut Hipàtia d’Alexandria que ens fa possible tenir aquestes boniques vivències que ens ajuden a tenir més consciència del nostre entorn proper tot cuidant la natura i la salut.

Comissió Tenes