Quarts de final del Certamen de lectura en veu alta

El passat dimecres, 13 d’abril, vam participar als quarts de final del Certamen Nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta que es va fer al teatre El patronat de La Garriga amb tots els seleccionats i seleccionades a les diferents escoles i instituts del Servei educatiu del Vallès Oriental IV.

En el nostre cas, vam participar, com es pot veure a la notícia del dia 13/02/2016, en les categories Corsaris i Tropa de corsaris. En cada cas i deu dies abans del concurs ens van enviar els textos que es van llegir durant l’acte i que l’alumnat seleccionat va preparar-se. Un cop allà, el jurat, format per Josep Vila, coordinador LiC del nostre servei educatiu; Fàtima Romero, inspectora d’ensenyament i Anna Amador, bibliotecària de La Garriga, va fer el sorteig de la lectura que tocava a cadascú.

A l’enllaç següent podeu veure algunes fotografies de l’acte fetes per l’organització i tot seguit també hi trobareu un parell de vídeos dels fragments que van llegir l’Eva Guerrero com a corsària i la Meritxell Tura, l’Ana Rodríguez i el Marc Sañé com a tropa de corsaris.

Estem molt contents de la participació al concurs tot i que no vam ser escollits en cap de les dues categories per passar a les següents fases del certamen.