Poesia al Tenes

Aquest és el segon any que l’alumnat de l’Hipàtia participa en el projecte Recitem al Tenes, que té com a objectiu principal acostar la poesia a l’alumnat i vincular-lo emocionalment al territori.

P1090690def

Durant dues setmanes, l’alumnat de quart i segon (agrupats amb la seva parella TEI de l’any anterior) han estat treballant a les sessions de PLEC preparant el recital del divendres 26 de maig al pinar de la riera.

P1090753def

Per començar, se’ls ha donat pautes de com recitar poesia; les sessions posteriors es dediquen a recitar els poemes i, sempre que sigui possible, a escoltar-ne la versió musicada.

Un cop enllestida aquesta part, cada parella TEI es posa d’acord en l’elecció de quatre poemes per ordre de preferència. Es prepararan els quatre i l’últim dia de PLEC se’ls n’adjudicarà un per parella (intentant respectar la seva tria) que serà el que es prepararan amb l’objectiu final de recitar-lo al Tenes.

P1090752def

El dilluns 28, a la sessió PLEC, l’alumnat farà la valoració final del projecte.