Cloenda del programa Lècxit

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dilluns 25 d’abril es va tancar el primer any de participació del Lècxit, un programa d’acompanyament lector entre alumnes voluntaris de 2n i 4t d’ESO i alumnes de 3r i 4t d’educació primària de l’Escola Rosa Oriol i Anguera. El programa compta amb voluntaris externs a l’institut, que també van assistir a l’acte.

Es va fer a la biblioteca Ca l’Oliveres i va comptar amb la presència de la Ruth Coderch, bibliotecària; el senyor Josep Vila, coordinador LiC del servei territorial del Vallès Oriental IV; el senyor Fran Sánchez, regidor d’ensenyament de l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt; Josep Gendra, director de l’escola Rosa Oriol i Anguera; Lourdes Pérez, directora del nostre institut i les coordinadores docents del programa, Eva Llopis i Sandra Rusiñol. Durant l’acte es van otorgar uns diplomes als mentors i uns altres als alumnes receptors de l’acompanyament lector i es va acabar amb un berenar per als participants.

Els deixem algunes fotografies dels alumnes mentors i receptors llegint i algunes de l’acte: