2n ESO – VIII Olimpíada Atlètica

Aquest passat dimarts dia 5 d’abril hem celebrat a les pistes d’atletisme de Parets del Vallès la VIII Olimpíada atlètica 2n ESO.

Dins la matèria d’Educació Física, des de gener, les noies i els nois de 2n ESO s’han entrenat en diferents disciplines atlètiques de curses, salts i llançaments per tal de competir dins l’Olimpíada en un mínim de 2 proves i un màxim de 5, de les 8 proves que es duen a terme.

L’esforç, entusiasme i esperit de superació per part de tothom ha estat un èxit. L’equip STAFF format per alumnat i docents ha rebut suport de 2 joves atletes del Club Atletisme Parets, els quals ens han ajudat a fer possible aquesta bonica i esperada celebració. També cal agrair al mateix club per permetre’ns organitzar aquestes proves en una pista de 200 m, ideal per a l’atletisme d’iniciació.

Els resultats, en general, han estat molt bons. Els primeres i les primeres de cada prova s’han emportat les medalles d’or, plata i bronze en cadascuna de les 8 proves. L’alumne Aleix Ballescà ha batut amb 53.87 metres un nou rècord hipatià en llançament de Vortex, que es mantenia en 48.78 metres des de l’any 2018.

Una experiència més compartida en aquest dia assoleiat d’abril que ens ha permès gaudir i superar-nos de valent en la pràctica d’aquest bonic esport que és l’atletisme.

Us compartim algunes imatges!