El dia 6 de febrer, el curs de segon d’ESO va anar a Barcelona al Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC) a fer una sèrie d’activitats relacionades amb la matèria de socials. També, des l’ à rea d’Educació fÃsica es va organitzar un passeig per la zona olÃmpica i van visitar l’Institut Nacional d’Educació FÃsica de Catalunya (INEFC).
En arribar a Barcelona, es van dirigir al museu des de la Plaça Espanya on els va deixar l’autobús i ,després d’esmorzar, van fer unes activitats que consistien a visitar les sales de l’ exposició i localitzar els animals amagats que hi havia als quadres. D’aquesta manera, podien trobar la solució del misteri que els van proposar des del museu. Una altra activitat va consistir a fer un dibuix d’una sèrie d’escultures i retrats del museu. Van visitar la sala d’art romà nic i a la sala d’art gòtic, estils treballats a l’ à rea de socials.
En acabar les activitats corresponents, van dirigir-se a l’INEFC, passant per la zona olÃmpica, on es van trobar amb un noi, estudiant de quart any que els va fer una visita guiada amb l’ objectiu d’ ensenyar les pistes on fan les preparacions fÃsiques, les proves d’accés a la institució i tot tipus d’entrenaments de la carrera esportiva. A continuació, l’estudiant els va portar en una aula i va projectar una presentació amb un resum de les proves d’accés necessà ries i totes les dificultats i beneficis que té la carrera.
Paula MartÃnez i Laura DomÃnguez