TORNEM AL TENES – PEDALADA I CAMINADA

El passat dilluns dia 2 vàrem iniciar a l’Hipàtia, un cop més, el projecte d’innovació pedagògica Tornem al Tenes, amb la tradicional pedalada i caminada que ens van permetre redescobrir l’entorn més proper al municipi a través del riu Tenes, en el seu esclat primaveral.

Els nois i les noies de 1r, 2n i 3r d’ESO han estat els veritables protagonistes del dia, sempre acompanyats d’un equip STAFF format per docents, familiars, exalumnes i alumnes de 4rt que ha proporcionat suport tècnic i emocional a tothom.

La meteorologia ens ha acompanyat gratament durant els 18 km que els i les alumnes han gaudit pedalant per les pistes forestals a tocar del riu. A més, una trentena de caminaires han arribat també fins a Can Font on hem pogut compartir junts el 2n esmorzar de la jornada.

Ja de  tornada, aquells i aquelles més esgotades han pogut descansar al Pinar de la Riera, mentre que una seixantena d’alumnes encara han continuat uns 8 km més per pistes pròximes al riu fins a Lliçà de Vall.

Ha quedat iniciat, doncs, el Projecte Tenes, gaudint junts i juntes de l’activitat física saludable a partir del senderisme i de la bicicleta.

El projecte continua durant tota la setmana aprenent i interactuant coneixements i experiències entre diverses matèries.

Us compartim fotos de la jornada!