Ja hem posat l’arbre de Nadal

Aquest any els alumnes de primer d’ESO hem fet un arbre de Nadal inspirat en un fractal, el Triangle de Sierpinski.

Després d’estudiar quin és aquest fractal i com es construeix, cada alumne ha fet una piràmide i, entre totes elles, hem format una de sola ben gran seguint la construcció del Triangle de Sierpinski.

Com a complement, els alumnes de quart ens han ajudat amb la part teòrica elaborant uns murals explicatius.

D’aquesta manera hem guarnit el centre d’una forma “matemàtica” i hem après una mica de geometria fractal.