El Tenes des de casa

Ara que ja estem al final d’aquest curs tant estrany, és moment de fer balanç i també del projecte entorn el riu Tenes.

El Tenes des de casa ha estat d’adaptació del Vivim el Tenes d’enguany. S’ha adreçat especialment a l’alumnat de 1r per intentar assolir el vincle inicial i el coneixement de l’entorn, i a 2n per consolidar-lo. En el cas de 3r i de 4t, l’alumnat que ha volgut hi ha participat a partir de les tutories en el concurs de fotografia.

Cliqueu aquí damunt i podreu veure la presentació sencera de El Tenes des de casa

El resultat és el vídeo que podeu veure a continuació on la professora de biologia, Laura José Maria, ha recopilat les imatges que ens heu fet arribar treballant des de casa i de les sortides al riu durant les franges permeses.

Ara més que mai, després de tant de temps a casa confinats, veiem la importància de tenir un entorn natural proper, de poder-lo gaudir des del respecte i de donar molt sentit a la relació del Tenes amb la comunitat educativa de l’Hipàtia.

Malgrat l’enyorança dels de 2n i 3r de poder anar al riu i aprendre des d’allà com altres cursos, i els de 1r, la resignació de no poder fer el que han vist en imatges fer a la resta de l’alumnat des de fa tants anys, la valoració del projecte ha estat positiva.

Els de 4t han vist amb tristor com no han pogut ni recitar poesia ni deixar la seva empremta en forma d’arbre simbolitzant l’arrelament, però ho tenen present i esperen amb il.lusió poder-ho fer aviat.

Des de l’Hipàtia a distància hem aconseguit obrir una finestra per on hem pogut veure el Tenes des de casa i hem assolit, tots plegats una vegada més, arribar als nostres objectius. Enhorabona!