Dia Escolar de la Pau a l’Hipàtia

Des dels anys 60 cada 30 de Gener es celebra el Dia Escolar de la Pau, en commemoració de l’aniversari de la mort de Gandhi. Per aquesta efemèride cada any a l’institut es treballen continguts des de diferents matèries. Aquest any, també, malgrat l’actual estat de pandèmia. Alguns exemples de la feina realitzada  serien la confecció de murals amb frases cèlebres vinculades a la promoció de la pau, actuacions de percussió, intervencions vàries de l’alumnat de Visual i Plàstica i la visualització dels raps finalistes del Concurs de Hip Hop per la Pau, que s’havien realitzat dins del marc d’un projecte al voltant dels Drets Humans a 3rESO.

Us compartim algunes imatges dels productes finals d’aquest dia!