Musicals

La música és un dels pilars de l’Hipàtia, per això el projecte del musical es va iniciar amb Grease amb un petit grup d’alumnes voluntaris i vam millorar-ho amb Mar i Cel.  El curs 2016-17 encara ho vam millorar més, i paral·lelament als alumnes de Música de 3r i de la matèria de modalitat de 4t d’ESO, es involucrar en el projecte a tot l’alumnat de l’institut al voltant de El petit príncep.

Enguany, que és l’any Bernstein, s’està preparant West Side Story i es representarà al voltant de Sant Jordi.

Descripció

El musical és un Projecte Singular de Centre aprovat per tot el Claustre de Professors el 8 de setembre de 2014 que pretén fer participar l’alumnat de tot el que envolta un “musical”, des del vestuari i el maquillatge fins a l’atrezzo, però sobretot insistint en la interpretació instrumental i vocal.

– Interpretar vocalment i instrumentalment davant públic.

– Valorar el treball realitzat per altri donant importància al resultat final de l´activitat.

– Despertar la sensibilitat durant la realització del fet artístic.

– Millorar l’expressió oral i gestual.

– Treballar de forma transversal.

Cursos destinataris

Alumnat de 3r d’ESO, ampliable el curs següent 2015/16 dins la modalitat especifica de 4t d´ESO escollida per l’alumnat amb una clara intenció de desenvolupar i consolidar el projecte per tal que sigui un segell d´identitat del centre i del municipi.