25N A L’HIPÀTIA

Divendres passat, en el marc del 25N (el dia contra la violència de gènere), a l’institut ens vam posar les ulleres liles gràcies a les propostes i les activitats que va organitzar l’assemblea feminista del centre. Durant tota la setmana es van dinamitzar activitats per… Llegeix més»

Aprenentatge i Servei

L’alumnat del projecte de diversificació curricular Amunt, a més de fer pràctiques d’estada en empreses, fa una hora setmanal d’Aprenentatge i Servei. Som conscients que l’Institut Hipàtia d’Alexandria està en procés de tancament, per la qual cosa hi ha necessitats en forma d’adequacions, reparacions o… Llegeix més»

IV Jornada de la Ciència a l’Hipàtia

El passat divendres 18 de novembre vam celebrar la IV Jornada de la Ciència a l’Hipàtia. Aquest any hem repetit els tallers de recerca guiada Egagròpiles, organitzats i portats a terme pel nostre company Sergio Sierras. A més, hem comptat amb la presència de dos… Llegeix més»

VIII Duatló Institut Hipàtia

Ahir 8 de novembre l’alumnat de 4rt ESO va dur a terme la  VIII Duatló de l’Hipàtia. La duatló va consistir en 1 km de cursa a peu + 6 km de bicicleta + 800 m de cursa a peu. Es podia escollir entre una… Llegeix més»