Iniciem el cicle de xerrades d’orientació

Aquesta setmana hem iniciat el cicle de xerrades d’orientació sobre possibilitats en l’elecció de la postobligatòria. La xerrada de dilluns va ser a càrrec de Lídia Martínez, Enginyera industrial i de disseny tèxtil treballadora de l’empresa química Stahl Ibèrica. Els nois i noies de 4t d’ESO van poder escoltar l’experiència del recorregut de formació contínua des de l’elecció dels estudis de batxillerat, la carrera d’Enginyeria Industrial, les pràctiques en empreses, el doctorat al País Basc, fins al màster en gestió de Team Leader.

La xerrada del dimarts va ser a càrrec de Sergi Robles, Doctor enginyer en Informàtica, professor a l’escola d’enginyeria de la UAB i sots-coordinador dels estudis del Grau en Enginyeria Informàtica. Treballa a més en la comissió d’Enginyeria i Arquitectura de l’Agència de Qualitat Universitària avaluant graus, màsters i postgraus. La xerrada va estar centrada en els possibles graus que s’oferten a la UAB, en orientar sobre l’elecció amb criteris clars i de preferències, i en desengoixar i eliminar barreres que a vegades els nois i noies creen pensant que no tenen possibilitats d’arribar a estudiar a la universitat. Una manera d’apropar la vida universitària al nostre alumnat.

Podeu accedir a la informació de la UAB en el següent enllaç.