Barcelonada

Montse M. / 19.02.19

Aquest dimarts, 19 de febrer, els alumnes de 4t han participat a la Barcelonada; la gimcana tecnològica que organitza la xarxa de projectes LaceNet i el grup WMCProject.org. Després de baixar-se les aplicacions necessàries i organitzar el recorregut des de l’institut, han pogut demostrar les seves habilitats per moure’s i ubicar-se a la ciutat.

El punt de partida i trobada ha sigut Pl.Catalunya. A partir d’aquí han tingut tres hores per realitzar les proves en els llocs pertinents. Cada grup tenia un recorregut concret; han estat a llocs com la catedral, Centre d’Arts Santa Mònica, Els Quatre Gats, Casa Ametller, Casa batlló, la Pedrera, font de Canaletes, Catedral del Mar, Plaça del Pi… i allà han fet diferents proves: bookface, representació d’una cita literària, ubicar barreres arquitectòniques, entrevistes i fotos creatives utilitzant elements de l’entorn urbà.

En aquesta edició hi han participat 2200 alumnes de 31 centres que han generat 820 Tweets amb els hastags #BCNada19 i #WMCP19 i més de 1200 posts a Instagram.

L’organització facilitarà els noms dels guanyadors en breu. Però, des de l’institut felicitem als nois i noies per la seva implicació.