“Jazz en viu… Swing!”

Els alumnes de 3r d’ESO han anat al Palau de la Música a veure l’espectacle “Jazz en viu… Swing!” en una sortida organitzada des de l’àmbit de música.

En aquesta experiència han pogut descobrir el secret millor guardat del jazz per l’Original Jazz Orquesta del Taller de Músics. L’objectiu de la sortida ha sigut poder introduir les principals característiques musicals del jazz, escoltar diferents estils musicals d’aquest gènere, conèixer els diferents instruments que configuren una big band i descobrir i experimentar el concepte swing.