Comencem el PTI de Conflictes a 3r d’ESO

Mur de Berlín. Un element comú als tres conflictes armats que treballarem.

Aquesta setmana hem començat a treballar al PTI de Conflictes amb els i les estudiants de 3r d’ESO.

En aquest PTI, els alumnes veuran com s’analitza un conflicte en general. Després, tindran l’opció de triar entre tres conflictes armats importants en la nostra història per aprofundir en el coneixement del món.

La Segona Guerra Mundial, el gran conflicte del segle, a qui devem la creació d’organitzacions com la ONU, la OTAN i el FMI.

La Gerra dels Balcans, la guerra més crua viscuda en territori europeu i precursora del Tribunal Penal Internacional per a l’antiga Iugoslàvia.

El conflicte d’Israel i Palestina, tan antic i tan actual. Un conflicte complex que només es pot solucionar escoltant totes les bandes.

A més a més, rebrem la visita a l’institut de persones directament afectades amb algun conflicte.