Gimcana matemàtica

Amb la finalitat d’enfortir les relacions de col·laboració i cooperació entre els dos centres públics de secundària del municipi, els dos instituts públics (La Sínia i Torre de Malla) realitzaran durant el mes de març i abril diverses activitats amb els alumnes de 1r D’ESO, uns 120 provinents del Torre de Malla i 60 provinents de La Sínia. Aquestes activitats pretenen que el nostre alumnat visqui les matemàtiques d’una manera diferent de com es viuen dia a dia a l’aula.

El dilluns 28 de març, s’ha elaborat una gimcana matemàtica pel parc de la Linera i el centre de Parets. Amb aquesta ruta, l’alumnat ha pogut veure la presència i la importància de les matemàtiques en el seu entorn més proper, així com treballar en equip aprofitant els diferents talents, coneixements i habilitats per resoldre els diferents reptes proposats. Els grups han estat heterogenis amb barreja d’alumnat dels dos centres i han anat resolent els reptes conjuntament. La gimcana s’ha dut a terme durant tot el matí amb dos circuits diferenciats.

El tancament de la jornada es farà el proper dia 7 d’abril.