Comença el projecte “Doves for Peace”

L’alumnat de 1r d’ESO ha començat el projecte col·laboratiu “Doves for Peace” (Coloms per la Pau). Ja és el tercer any consecutiu que hi participem, dintre de la xarxa social educativa “Kidlink“.
En aquest projecte, els nois i noies de diferents escoles i instituts d’arreu del món elaborem artesanalment coloms de tota mena, mida i color. També redactem un text on presentem el nostre grup, l’institut i el nostre país. A cada colom hi posem un missatge de pau i ho enviem tot plegat per correu postal a les diferents escoles que hi participen. No cal dir que tot ho fem en anglès, per tal que els companys i companyes dels altres països ens entenguin. A nosaltres ens va bé practicar l’anglès i ens agrada més fer-ho quan això ens permet fer noves amistats i desitjar a tothom que pugui viure en pau.
Enviarem cartes a Turquia, a Rússia, a Ucraïna, a Sri Lanka, a Mèxic i a Perú. Rebrem els seus coloms i les seves presentacions i… segur que trobarem algú amb qui escriure’ns cartes a partir d’ara.
Si us agrada aquest projecte i voleu participar-hi, d’aquí a uns mesos se’n farà una nova edició (normalment dues edicions cada curs). Podeu apuntar-vos a Kidlink per estar-ne al corrent o contactar amb nosaltres si voleu informació pràctica de primera mà.
Bona sort i pau per a tothom!