Arrenca el cicle “Entre tots eduquem” amb una xerrada sobre salut mental i joves

La Regidoria d’Educació posa en marxa un nou curs del Cicle de xerrades trimestrals “Entre tots eduquem” adreçat a les famílies i a professionals de l’educació.

La primera xerrada serà sobre “Salut mental i joves” a càrrec de professionals de l’Associació Salut Mental Dr. Tosquelles de Reus i tindrà lloc el dimarts 30 de novembre a dos quarts de nou del vespre. Aquest curs, les xerrades es faran a la Biblioteca Antoni Gaudí amb motiu del 30è aniversari d’aquest equipament.

La xerrada s’ha organitzat, conjuntament amb la Regidoria de Salut i de Joventut, en el marc de la temàtica escollida, aquest any, de La Marató de TV3 per la salut mental i que tindrà lloc el pròxim 19 de desembre.

A partir del 29 de de novembre, es podrà trobar a la Biblioteca Antoni Gaudí un aparador literari amb bibliografia sobre salut mental.

Font: clica aquí

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut