VI Copa Cangur

Aquest dijous 23 de gener, els alumnes Roger Baiges, Ona Munté, Pau Romera i Teresa Tost, de 3r d’ESO; i Gemma Guinjoan, Imad Sadki i Joel Segarra, de 2n d’ESO han participat a la sisena edició de la Copa Cangur.

Aquest concurs reuneix alumnes que tenen aptituds per resoldre  problemes.

La dinàmica consisteix en el fet que, per equips i en un temps màxim de 60 minuts, han de donar resposta a 12 reptes plantejats prèviament. La puntuació de cada problema va variant al llarg del temps depenent de la seva dificultat cosa que, juntament amb la pròpia dinàmica de la prova, dona emoció fins al final.

El nostre institut ha participat a les Cangur des de la primera edició. Enguany, la trobada, que s’ha dut a terme a l’INS Fontanelles de les Borges del Camp, ha reunit més de 100 alumnes, agrupats en 16 equips, seleccionats pels departaments de Matemàtiques dels diferents centres.

L’equip guanyador d’enguany ha estat el Col·legi Vidal i Barraquer de Cambrils. Els nostres alumnes s’han classificat en una més que merescuda vuitena plaça. Enhorabona cracs!