Nou sistema de gestió de centres

Al llarg del curs 2015 – 2016 el departament d’ensenyament implementarà nous sistemes d’informació per als centres Esfer@, RALC i GEDAC.

El divendres 25 de setembre s’ha publicat al DOGC (núm. 6963) l’Ordre ENS/293/2015, de 18 de setembre, de creació del Registre d’alumnes i del fitxer de dades de caràcter personal associat.

Aquest registre és un registre únic, en el qual s’inscriuen tots els alumnes matriculats als centres educatius públics i privats d’ensenyaments reglats no universitaris que realitzen la seva activitat a Catalunya.

Tal i com estava previst, el Departament posarà en funcionament el RALC el proper 2 de novembre, i es dotarà inicialment de les dades que de manera automàtica es recolliran de SAGA del 26 d’octubre a  l’11 de novembre.

Tots aquests canvis faran que el funcionament normal dels centres es pugui veure afectat sobre tot pel que fa a l’expedició de certificats, especialment a partir del 26 d’octubre.

La direcció del centre.