Trobada de Mediació 2019

El passat 15 de maig va tenir lloc a l’ Espai Jove La Fontana de Gràcia la trobada de mediació anual que organitza el Consorci de Barcelona.

Enguany hi han participat  20 centres de secundària i uns 300 alumnes. Del nostre institut  hi han anat 21 alumnes, 20 de segon que han cursat l’optativa de formació en mediació escolar i una alumna de tercer que ens ha acompanyat per fer tasques periodístiques. La trobada ha estat un èxit: els tallers, els presentadors, els periodistes i dibuixants han complert amb escreix la seva tasca i han demostrat la seva implicació en les activitats respectives i la seva autonomia a l’hora de realitzar-les.

Des del Servei de Mediació del Joan d’Àustria volem agrair l’esforç i el compromís del nostres alumnes en la formació que han rebut com a mediadors i la seva contribució en la trobada d’aquest any.