Informacions inici de curs 2021-22

Benvolgudes famílies,

A continuació trobareu les indicacions per a l’inici d’aquest nou curs 2021-22.

Agraïm per endavant la vostra col·laboració perquè, entre tots, farem que l’Institut Eugeni Xammar continuï sent un centre segur i acollidor.

Material que cal portar el primer dia

• Bolígraf
  • Carpeta o portafolis per guardar la documentació que s’entregarà: (agenda, horaris del grup classe…)

Documentació

Us recordem que durant la primera setmana cal portar signada la documentació que vau rebre per correu electrònic. L’alumnat de 1r a 3r, si ho preferiu, podeu enviar-la digitalment en format PDF al correu secretaria@inseugenixammar.cat.

Accessos al centre

Per evitar aglomeracions, s’han previst 3 accessos al centre:

Mesures especials COVID

• Mascareta obligatòria per accedir al centre i ús obligatori de la mascareta en tot moment i a tots els espais del centre (Recomanable portar-ne una de recanvi)
  • Cal rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlic a l’entrar i sortir de les aules.
  • Desinfecció dels espais al final del matí.
  • Aïllament de l’alumnat que presenti símptomes que puguin estar relacionats amb la Covid-19.

Per tal de preservar la salut col·lectiva, és important que les famílies es facin responsables que cap alumne/a vagi al centre si presenta simptomatologia compatible amb la COVID-19 o l’ha presentat en els darrers 10 dies:

• Febre (a partir de 37,5 graus)
  • Tos
  • Dificultat per respirar
  • Fatiga
  • Dolors musculars
  • Mal de cap
  • Mal de panxa amb vòmits o diarrea
  • Pèrdua d’olfacte i/o gust
  • Mal de coll o refredat + febre o altres símptomes de la llista

Pla d’organització de centre

Us adjuntem l’enllaç al Pla d’organització de Centre per al curs 2021-22, que s’ha elaborat seguint les instruccions dels Departaments d’Educació i Salut i ha estat aprovat pel Consell Escolar en data 6 de setembre de 2021.