Eleccions al Consell Escolar 2023

Aquest curs 2023-2024 es celebren eleccions per a la renovació dels membres del Consells Escolars dels centres educatius.

El procés electoral s’inicia el 2 de novembre de 2023 i el nou Consell Escolar ha d’estar constituït abans del 19 de desembre d’aquest mateix any. En aquest enllaç podeu consultar el calendari publicat per la Generalitat de Catalunya i en aquest altre el calendari de tot el procés al nostre centre.

Tots els interessats en presentar candidatura en qualsevol dels sectors amb representació al Consell Escolar, pares i mares, alumnat, professorat i personal PAS, poden fer-ho presentant la sol·licitud a la secretaria del centre (presencialment o via correu electrònic) fins el 13 de novembre de 2023. Clicant aquí podeu descarregar la sol·licitud de la candidatura.

Els representants que es renoven en la present convocatòria són:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *