Teatre

Emprar el teatre com a eina educativa en el nostre institut sorgeix de la necessitat d’ensenyar l’alumnat a saber ser, saber expressar sentiments i desenvolupar la capacitat de gestionar les emocions per tal de millorar el benestar propi i d’aquells qui ens envolten. L’ educació de les emocions és un factor fonamental en la maduració i el desenvolupament dels nostres alumnes.

L’institut El Cairat té una llarga tradició teatral oferint la possibilitat d’engrescar l’ alumnat a interessar-se per aquest gènere.

Al 2003 es crea el propi grup teatral del nostre centre “El mirall”. Es faria fora d’horari escolar i el professorat seria llicenciat a l’Institut del teatre i comptaria amb la coordinació de Joana Llordella, com a professora del centre. El projecte fou apadrinat per Joan Castells, director de teatre professional i professor de l’Institut del teatre, en aquell moment.

Des de llavors ha plogut molt i aquesta empremta ha arrelat en una optativa de teatre dins l’horari escolar i participacions en iniciatives extraescolar.

Si no us voleu avorrir, voleu sentir i demostrar les vostres emocions, veniu a fer teatre!