MatCairat

El departament de Matemàtiques de l’institut El Cairat fomenta les activitats proposades per diferents entitats –proves Cangur, Fem matemàtiques, Fotografia matemàtica, Dissabtes matemàtics, Matemàtiques a l’esprint, proves cangur, bojos per les matemàtiques, etc.- per estimular el gust per aquesta matèria entre l’alumnat dels diferents nivells.

Segons el format de les diferents proves, a vegades es participa a nivell individual o en grup, però sempre fent-ho com una activitat col·lectiva, fent sentir a l’alumnat que es troba immers dins una “festa matemàtica”.

El dimarts 31 de maig a les 18:00 a CosmoCaixa, Museu de la Ciència de Barcelona, l’Institut El Cairat va obtenir un premi per la seva trajectòria en el concurs de fotografia matemàtica al llarg dels cursos. Aquesta era la primera vegada que s’atorgava aquest premi.

Altres activitats molt cohesionadores com les proves cangur, problemes a l’esprint… Cada any som seu i compartim experiències amb altres centre.

Fem Matemàtiques del 2014.