XIV Trobada d’alumnat mediador del Baix Llobregat

El passat dimarts 17 de maig es va dur a terme a Cornellà de Llobregat la XIV Trobada d’alumnat mediador del Baix Llobregat. La jornada s’organitza des del seminari Gestió de conflictes i convivència escolar. Mediació a Secundària“, gestionat pel CRP–SSEE Baix Llobregat V, amb la participació de diversos centres de la comarca que impulsen programes de mediació escolar.

El nostre centre ha participat per primera vegada amb l’assistència dels 15 alumnes mediadors i mediadores de 3r ESO. Durant la jornada, al voltant de 180 alumnes de secundària i batxillerat dividits en grups internivells i intercentres, van treballar de manera lúdica estratègies cooperatives i de mediació. El punt central de la jornada va començar amb una breu xerrada de presentació del projecte Internet segura, de tu a tu, per part de Mossos d’Esquadra. A continuació cada grup va treballar una situació real relacionada amb l’ús responsable de les xarxes socials i la privacitat en dispositius mòbils i internet. Les activitats van concloure amb una posada en comú dels pòsters i lemes creats per cada grup, i amb l’entrega de diplomes de participació.