Setmana de la Ciència. Il·lusions sensorials

This Friday, last day of our science fair, our third graders have proposed 4 workshops in which they have tested our pronunciation in English, our smelling abilities, our knowledge of scientists and discoveries and have told us if we are really right or left-handed.

They have had great fun and done and excellent job.

IV Fòrum d’Escoles Verdes de Secundària

L’institut ha participat en el IV Fòrum d’Escoles Verdes de Secundària del Baix Llobregat dedicat al canvi climàtic, que ha tingut lloc al Prat del Llobregat el 8 de novembre. En representació del centre hi han assistit tres delegats verds (La Marta Díaz i el Diego Luque de 3r d’ESO i l’Àlex Valdivia de 2n d’ESO) i dues professores (la Laura Condes i la Lourdes Sánchez).

Procés de renovació parcial dels membres del consell escolar

Enguany es renoven les següents places i sectors:

• Sector Alumnat: 2
  • Sector Mares i Pares: 2
  • Sector Professorat: 3

Animem tot l’alumnat i les famílies (mares i pares) a presentar-se a aquest òrgan de consulta i decisió del centre. Es poden presentar les candidatures fent servir els impresos disponibles a la Secretaria del centre.

5 de novembre: Inici del procés i publicació dels censos. Aquests censos es poden consultar a Consergeria.

6 al 9 de novembre: Reclamacions als censos.

5 al 15 de novembre: Presentació de candidatures.

16 al 23 de novembre: Difusió electoral.

27 de novembre: Votació sector Mares i Pares.
A la biblioteca. Des de les 12:30 h fins a les 15:00 h i des de les 16:30 h a les 18:00 h.

28 de novembre: Votació sector Professors
A la sala de professors. A les 11:00.

28 de novembre: Votació sector Alumnat.
Des de les 8:00.

17 de desembre: Constitució del nou Consell Escolar.

L’Equip Directiu.

Round of applause for our winners!

After a school year full of hard work, a new group of students have taken and passed the B2 examination, and have obtained the Cambridge First Certificate of English. The test took place in our school on 9th June 2017 and they all performed brilliantly. Well done everybody!

Presentació del Model Educatiu

Vam assistir a la presentació per part del conseller Josep Bargalló i Mònica Pereña Subdirectora General de Llengua i Plurilingüisme del Departament  d’Ensenyament del nou Model Lingüístic del Sistema Educatiu a Catalunya.
El nou Model proposa com a enfocament innovador un tractament integrat de les llengües, és a dir que no s’ensenyin de forma compartimentada, sinò lligades tant entre elles com a continguts de matèries no lingüístiques.
També està pensat per a continuar garantint l’ús i coneixement del català com a llengua de referència a les escoles, el coneixement i domini de les llengües cooficials catalana i castellana en acabar l’etapa obligatòria i un coneixement suficient de com a mínim una llengua estrangera encara que és recomenable conèixer-ne més ja que segons els experts quantes més llengües coneixem, més fàcil ens resulten les noves.
En la societat diversa que compartim també han de prendre més presència les llengües que no sent curriculars, si són parlades per molts dels nostres alumnes com poden ser l’ àrab, l’amazic, el xinès o el romanès, i que de forma extraescolar o optativa han de permetre un major coneixement i relació entre les diverses cultures que conviuen a Catalunya.… Llegeix més»

Internet segura

Avui ha començat la formació per part dels mossos d’esquadra dels alumnes referents del projecte Internet Segura de tu a tu.