Premi Llegim Ciència

Hem participat en la 9à edició del concurs de relats del Premi Llegim Ciència que organitza la Universitat de Vic. Aquest curs hem llegit el llibre Els crims de la taula periòdica de Xavier Duran Jordi de Manuel. L’alumnat ha elaborat un text en modalitat de relat narratiu o una crònica periodística.

De tots els relats presentats la Laia Martín Calderón ha guanyat el 3r premi. L’Anna Serrano Codina, l’Alba Rivera Armenteros, l’Aina Busquets Guàrdia i Edén Grima Ruíz han obtingut accèssits.

DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA (DENIP 2021)

Un any més, el nostre institut celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) per recordar el llegat de Mahatma Ghandi.  Podeu trobar el nostre centre al mapa DENIP d’aquest any on compartim les nostres activitats amb altres centres.

Aquest curs a les tutories hem realitzat les següents activitats relacionades amb aquest tema. A 1r, 2n i a 3r d’ESO hem fet uns murals sobre persones que han lluitat per mantenir la pau arreu del món i a 4t hem pogut gaudir d’una xerrada/col·loqui online d’Open Arms.

Optem per un model de societat que fomenti la pau!

Tutoria de batxillerat

A les tutories de segon de batxillerat continuem ajudant el nostre alumnat a informar-se de les opcions disponibles per continuar formant-se. Aquesta setmana hem rebut professionals dels camps d’educació, informàtica, farmàcia i infermeria i hem descobert sortides d’estudis superiors relacionats amb el màrqueting i la gestió empresarial.