Bateig de mar a 3r d’ESO
El passat 2 i 7 de juny els alumnes de 3r ESO han pogut gaudir d’un dia de platja a Castelldefels. Durant tot el matí han navegat amb catamarà i practicat activitats fisicoesportives a la platja. Aquesta activitat forma part del Treball de Síntesi que estan realitzant durant aquesta setmana.
Bateig de mar a 3r d’ESO Llegeix més »


