Portada

Estades Argó a la UAB

L’alumna Irene López ha estat seleccionada per la Universitat Autònoma de Barcelona per realitzar l’estada d’estiu d’Informàtica a l’Escola d’Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions. Des d’avui i fins al 15 de juliol durant aquestes estades els i les estudiants podran apropar-se a l’àmbit de la recerca que desitgin conèixer i a l’àmbit

Estades Argó a la UAB Llegeix més »

Sortida a la Colònia Sedó

El dia 8 de juny, l’alumnat de 3r ESO va fer una sortida a la Colònia Sedó. Aquesta activitat forma part del treball de síntesi que estan realitzant aquesta darrera setmana. Entre les activitats del dia, han après sobre la història del pont La Palanca, el riu Llobregat i la riera del Puig. A més a més, han

Sortida a la Colònia Sedó Llegeix més »

Acte reconeixement batxillerat

Famílies i professorat ens hem reunit per reconèixer l’esforç dels nostres alumnes que han obtingut matrícules i mencions d’honor pels seus magnífics resultats. L’acte de reconeixement a l’excel·lència educativa ha estat amenitzat per la música i les paraules i els 9 alumnes de 2n de batxillerat que més han destacat els cursos 2020-2022 han rebut

Acte reconeixement batxillerat Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut