CAMPUS ÍTACA, treball en equip i activitats a la UAB
Aquest estiu els alumnes de 3r d’ESO Núria González, Laura Arévalo, Andrea Córdoba, Gerard Motos, Àlex Fernández i Aitor Casals poden gaudir de dues setmanes descobrint la Universitat Autònoma de Barcelona. Podran fer d’activitats amb altres alumnes de Catalunya i treballar en equip. Una bona manera de començar l’estiu!
CAMPUS ÍTACA, treball en equip i activitats a la UAB Llegeix més »



