Mark Pau Knijff, alumne del nostre centre guanya el primer premi institucional en català d’Inspiraciència a Madrid

inspiraciència2Inspiraciència, un projecte que relaciona ciència i escriptura

Joana Llordella

La vida és una paradoxa. Seguint la descripció clàssica de la física, vivim vius i morim morts independentment del moment i la situació en què es trobi l’observador. Així comença el relat “Un dia quàntic”, de Mark Pau Knijff, un alumne de l’INS El Cairat, que el passat 24 de juny va rebre el primer premi institucional d’Inspiraciència, en la categoria de relats joves, i en aquest cas, en català. Hi havien participat un total de 482 concursant en diverses llengües. El premi li fou lliurat a La Casa Encendida, de Madrid, en un esdeveniment que comptà amb l’actuació del grup TeatrIEM, que representà una escena de La tortuga de Darwin, de Juan Mayorga.

Llegir article sencer

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *