Reconeixement PAU a l´Ajuntament de l’Hospitalet

Ahir, 14 de setembre, al Saló de Plens de l´Ajuntament de l´Hospitalet, la nostra alumna de 2n batxillerat, Berta Marín, va rebre el reconeixement per part de l´Ajuntament per treure una qualificació de 9 o superior a les PAU  del juny passat. Va estar recolzada per la seva família; la directora, Montse Sánchez; la seva tutora, Sara di Giovannantonio, i el coordinador, David Martín. Volem felicitar de tot cor a Berta i tornar a reivindicar l´esforç i la qualitat de la nostra educació pública. I un especial aplaudiment també a tot l´alumnat que també va rebre el reconeixement a l´Ajuntament de l´Hospitalet.