Extraescolars: l’AMPA ofereix de nou un munt d’activitats

Com els cursos anteriors, l’AMPA torna a oferir activitats diverses per a tots els gustos. Les tardes són un món per redescubrir, amb esports, tecnologia, Anglès o Matemàtiques.
I si encara t’ho estàs pensant, apunta aquesta data: 25 de setembre, portes obertes.
Vine i prova tot el que vulguis!

(Més info a AMPA Vilumara)

1. JESUS RODRIGUEZ ZURERA

Buenas tardes estoy interesado en apuntar ha mi hija a repaso de matemáticas turno 2, me podría informar de precio de la extraescolar y como se realiza el pago?

1. Coord ExtraEscolars Autor de l'article

Hola, Jesús.
      Toda la información la ofrece el AMPA en el enlace de la noticia.
      Aquí va un resumen, y el correo del AMPA, por si quieres consultar algo más.
      Se rellena la inscripción y se deja en el buzón verde que hay en conserjería.

“El full d’inscripcions de les extraescolars (excepte Club Tecnològic), el
      podeu demanar a consergeria o descarregar-lo del web de l’AMPA de
      l’Ins Can Vilumara
      ✓ S’ha de dipositar a la bústia de l’AMPA de color verd, que hi ha darrera