Els nostres batxillers ja són batxillers

“Aquest divendres l’Institut Can Vilumara ha acomiadat la promoció 2022-23 de 2n batxillerat amb una festa de temática hollywoodiense, organitzada per l’alumnat, AMPA i Coordinació de festes.
Amb emoció i una mica de tristesa, després de discursos de tutores i equip directiu, s’ha lliurat diplomes per la participació a les Jornades Científiques, matrícules d’honor, premis a professorat i alumnat… Tot amb l’ajuda del nostre carismàtic showman: Liam Labrador! L’alumnat deixa records, experiències i una part de la seva vida amb nosaltres. Sigueu llavors d’un noble futur!”
David Martín, Coord. Batxillerat