Atenció: La T-12 passa a denominarse T-16

La T-12 passa a denominar-se T-16 i a partir de l’1 de gener del 2017 s’amplia la seva edat d’utilització fins el 31 de desembre de l’any en què es compleixen els 16 anys.
Per més informació clica aquí

Creixem entre plantes: un projecte que va creixent

Els reporters d’aquest projecte segueixen prenent apunts, fent fotos, entrevistant … Aquesta recollida de material servirà per a fer una gran exposició el tercer trimestre sobre aquest projecte. De moment una experiència enriquidora sobretot perquè ens permet establir lligams entre persones del PFI , institut… Llegeix més»

Batucada a l’Espai Creatiu

Durant tot un trimestre hem aprés una mica de batucada. Entre surdos i caixes ens ho hem passat molt bé i al final vam poder tocar un parell de cançons als pares.

Repte de la Quinzena

Comença l’any nou i tornen els reptes quinzenals!
Aquest 2017 tenim una nova incorporació, l’Àmbit lingüístic s’ha engrescat i a partir d’ara també tindrem un repte lingüístic cada 15 dies!
Però abans de res, la solució del repte matemàtic del Nadal!

Ara sí. Aquí van els primers reptes… Llegeix més»

S’ha acabat el primer trimestre!

I quina millor manera d’acabar el trimestre que amb 4 representacions de teatre (3 als alumnes de l’Elisa Badia i 1 als pares i mares), 1 jornada esportiva i 1 exposició de la feina realitzada durant aquests 3 primers mesos?

 

Cantada de Llúcies


El proper dijous 22 de desembre cantem nadales juntament amb la comunitat educativa a diferents espais de Barberà. Us esperem a les 11:00h a la biblioteca Esteve Paluzie i a les 11:40h a la Plaça de la Vila.
 

Mostra 1r trimestre

Benvolguda família,
S’acaba el primer trimestre i ens complau convidar-vos a la Mostra dels treballs més representatius que hem anat fent. Els vostres fills i filles s’han preparat una visita guiada  de tots els àmbits i acabarem amb el producte final de l’Espai Creatiu.

Amb la vostra… Llegeix més»

Sessió d’avaluació participativa i amb acords

La sessió de la primera avaluació de l’institut s’ha caracteritzat per una participació per part de l’alumnat i professorat amb un mateix objectiu: reflexionar sobre el procés d’aprenentatge que hem dut a terme aquest primer trimestre i fer propostes de millora per al segon. I… Llegeix més»