Mostra i fi del 1r trimestre

S’acaba el 1r trimestre i com sempre la comunitat educativa del Bitàcola té com a repte compartir tot l’aprenentatge fet al llarg d’aquests tres mesos. Un cop més, les activitats i la Mostra han estat un exemple del gran ventall de competències que l’alumnat… Llegeix més»

Constitució del nou Consell Escolar

Després de les eleccions al Consell Escolar, el dia 17 de desembre ens hem reunit per primera vegada per a fer-ne la constitució oficial. Ha estat un plaer veure que hem crescut i que la representació en el Consell Escolar també ho ha fet .… Llegeix més»

#BITÀCOLAESMOU amb els esports alternatius

Ahir al matí, després dels assajos generals i de fer les actuacions per l’alumnat de primària de l’escola Elisa Badia, els alumnes d’Espai Creatiu que havien de representar les actuacions a la tarda, van fer activitats esportives al pavelló Elisa Badia.
Les professores d’educació física havien… Llegeix més»

Espai en Xarxa – Esperit Crític i Dia PI

Hem acabat el primer dels espais en xarxa. En el nostre cas vam rebre l’encàrrec de fomentar l’esperit crític de l’institut i preparar el día PI.

Cinema mut: fem de Charlot!

Com ja us vam explicar,  el passat mes de novembre l’alumnat de 2n d’ESO  va anar al Museu del Cinema de Girona on van fer un  taller de cinema mut. Ja ens han enviat els curtmetratges que van gravar.

Espai en Xarxa – Esperit Crític

Vam rebre l’encàrrec de fomentar l’esperit crìtic de l’institut i preparar el día PI.
Durant aquestes sis setmanes hem estat estudiant i aprenent diferents eines per detectar fake news i rumors. Aquests dos àmbits estan presents a la nostra vida quotidiana i l’alteren constantment. En aquest… Llegeix més»

Espai creatiu- Petit Princep

Diuen que el Petit Príncep està una mica cansat de contemplar la seva rosa i d’esperar la seva guineu i és per això que ha vingut a fer una volteta per L’Institut Bitàcola. Dijous vindrà altre cop per escoltar les històries i a veure les animacions i… Llegeix més»