Visita al Caixaforum Barcelona, al MNAC i al Pavelló alemany de MIES VAN DER ROHE

Els alumnes d’història de l’art de segon de batxillerat, el dimecres dia 8 de febrer, van fer un recorregut per descobrir la vida de sis mòmies d’Egipte. Un funcionari, dos sacerdots, una dona casada, un nen i un jove grecoromà són els protagonistes d’aquesta exposició, que aprofundeix en els processos de momificació, la visió de la mort dels antics egipcis i el concepte del més enllà en aquesta antiga civilització.
Alhora van visitar el museu nacional d’art de Catalunya (MNAC). En aquesta sortida van fer l’itinerari selectivitat total (art romànic, art gòtic, art modern) recorrent diverses sales del museu. Els estudiants han viscut l’ocasió de poder observar en directe un conjunt d’obres d’art que es troben en el llistat de selectivitat.
També van aprofitar la visita a Barcelona per conèixer l’obra arquitectònica de Mies van der Rohe, el pavelló alemany. Els alumnes han pogut visualitzar la novetat arquitectònica d’aquest edifici pel que fa als materials, estructura i concepció del espai. LESS IS MORE (MENYS ES MÉS).