Selecció alumne/a per a mobilitat de curta durada Erasmus+

El projecte Erasmus+ KA122, Let’s Get Internacional inclou l’intercanvi de deu alumnes del nostre institut amb un centre educatiu de Litochoro a Grècia per tal de realitzar conjuntament activitats sobre el canvi climàtic i la preservació del medi ambient.

El viatge i les activitats realitzades estan becades pel programa Erasmus + i l’estança dels alumnes es farà a casa dels alumnes que realitzen la mobilitat.

El projecte consisteix en diferents fases.

Primer, es faran activitats relacionades amb el projecte i es posaran en comú amb el nostre soci grec. Després, s’acolliren els alumnes de Grècia durant la setmana del 22 al 28 d’abril de 2024 i finalment els alumnes d’Altafulla aniran a Grècia i seran acollits durant una setmana a la tardor de 2024 (S’han de concretar els dies).

Aquest projecte està adreçat a alumnes que cursen 4t d’ESO durant aquest curs 2023-2024.

Els alumnes interessats a participar hauran de fer la seva sol·licitud a través del formulari que s’ha enviat a les famílies per Dinantia i  incloure en aquest una carta de motivació en anglès escrita a mà.

Formulari

Les dates per a presentar la sol·licitud seran a partir del 18 de desembre de 2023 fins al 9 de gener de 2024 ambdós inclosos.

Durant el mes de gener, la comissió Erasmus avaluarà les sol·licituds presentades i aquelles que obtinguin un mínim de 60 punts passaran a la fase d’entrevista personal.
Els criteris de selecció són: