Selecció dos alumnes per a mobilitat de llarga durada a Lahr

L’institut ha iniciat aquest curs 2023-2024 i per una durada de 18 mesos el seu projecte Erasmus+ KA122, Let’s Get International. Aquest projecte inclou mobilitats de llarga durada (42 dies) de tres alumnes del nostre institut amb un centre educatiu de Siedlce a Polònia i un altre centre educatiu de Lahr a Alemanya per tal de realitzar una estada d’estudis. El viatge i les activitats realitzades estan becades pel programa Erasmus + i l’estada dels alumnes es farà a casa de famílies. La primera mobilitat s’ha fet al segon trimestre d’aquest curs, durant els mesos de febrer i març de 2024.

La segona i la tercera mobilitat a Alemanya es faran al primer trimestre de 2024 durant el mes d’octubre i novembre. S’han de concretar els dies.

Aquestes últimes mobilitats estan adreçades a alumnes que cursen 4t d’ESO durant el curs 2023-2024 i que durant el curs 2024-2025 faran el 1r de BAT al nostre centre.

Els alumnes interessats a participar hauran d’enviar un formulari (enviat per Dinantia) i una carta de motivació escrita a mà.

Les dates per entregar les sol·licituds seran del 26 de març de 2024 al 5 d’abril de 2024.
Durant el mes d’abril, la comissió Erasmus avaluarà les sol·licituds presentades i realitzarà entrevistes personals dels alumnes seleccionats. Es publicarà a la web del centre els alumnes que participaran en les mobilitats un cop acabat el procés de selecció.