Projecte Servei Comunitari 4t ESO

Des del Departament de Socials us compartim la pàgina web final que recull el treball realitzat per tot 4t d’ESO dins de la matèria de Servei Comunitari. Alguns vau assistir dijous passat la “Fira d’entitats i associacions del Baix Gaià” que vàrem dur a terme al gimnàs de l’Institut, i que correspon a la fase final del treball.
Part de la feina realitzada, tant en format text com audiovisual, es recull en una pàgina web, que ha creat l’alumne M. R.de 4tB, i que podeu consultar:

Fira d’entitats i associacions del Baix Gaià

En aquest web expliquem en detall l’objectiu del Servei Comunitari per aquest curs. En total els alumnes han conegut 24 entitats o associacions del Baix Baix (i dues Tarragona), que han visitat i n’han entrevistat als seus responsables. S’han acomplert, en general, els objectius plantejats, tenint en compte la diversitat de l’alumnat, i només un grup no participar. Els materials penjats al web són de qualitat i nivell d’aprofundiment divers, atenent a aquesta mateixa heterogeneïtat.

Esperem que us agradi.