Picalletres,La millor manera d’aprendre jugant

El passat divendres, 20 d’abril, les alumnes Mª Gil, Rut Dalmau i Judith Vílchez de 2n d’ESO van participar al Pica Lletres, el joc de la llengua catalana en versió radiofònica, que consisteix, bàsicament, a lletrejar paraules, però també hi ha altres jocs lingüístics, com “El barbarisme intrús” (s’ha de detectar un barbarisme, d’entre tres opcions) o la prova “Ho has sentit?” en la qual s’escolta una cançó en català i després es realitza una pregunta a cada equip sobre la lletra de la cançó.

Les participants de l’INS d’Altafulla van competir amb tres alumnes de l’institut La Farga de Sant Cugat del Vallès. Tots dos equips van perdre tota la puntuació aconseguida durant el programa en apostar-ho tot en l’última secció “La gran paraula”.
Les nostres concursants van jugar amb moltes ganes i li van donar una gran emoció al programa. Moltes gràcies pel vostre interès, audaces!