Nou projecte europeu eTwinning a l’aula complementaria

Aquest segon trimestre els alumnes de l’aula complementària han començat un nou projecte europeu a l’assignatura de llengua anglesa. Aquest projecte es diu “ Happy Easter” i es troba dins de la plataforma educativa eTwinning de la Comissió Europea. En aquest projecte els nostres alumnes treballen conjuntament amb alumnes de centres educatius d’Alemanya,
Albania, Bulgaria, Grècia, Polonia i Turquia. Aquest projecte és un projecte col.laboratiu quefomenta la competència lingüística en llengua estrangera, la competència digital amb l’ús de diferents eines com per exemple Padlet, Genially, Canva i StoryJumper, i sobretot la competència global amb l’intercanvi de tradicions i costums de Pasqua als diferents països participants. Una de les activitats que hem fet ha estat presentar els nostres pobles i ciutats.
Els nostres alumnes van presentar Altafulla amb l’eina digital Storyjumper. Aquí teniu el link de l’activitat :
L’espai eTwinning està gestionat per l’autoritat educativa europea i és un espai protegit i segur on només es poden comunicar i accedir els professors i els alumnes membres del projecte. En l’actualitat la plataforma digital eTwinning és l’espai més gran de col·laboració entre centres europeus.

Book titled 'ALTAFULLA'Read this book made on
StoryJumper